Uživatelský manuál (berte s nadhledem :-) )
Technické údaje
Název modelu: Jiří Holeček
Modelový rok: 1986
Řídící jednotka: INFP-T
Datum uvedení do provozu: 19.3.2016 (pravidelný provoz)
Místo provozování: Chomutov
Výška: 183 cm
Hmotnost: 72 ± 3 kg
Měsíční náběh: min. 200 km - v extrémních případech nad 400 km
Provozní tempo: 4:20* - 8:30 min/km (údaje se mohou časem měnit)
Hardwarová kompatibilita: Model je kompatibilní s běžkyněmi modelového roku 1982 - 1996
Softwarová kompatibilita: Vzhledem k adaptivní funkci řídící jednotky nelze konkretizovat
Vážená běžkyně,
děkujeme Vám, že jste si vybrala právě tento konkrétní model, který poprvé spatřil světlo světa v 08/1986 a zároveň se jedná o limitovanou edici, která vznikla pouze v jediném exempláři! Pevně věříme, že budete s tímto exemplářem nadmíru spokojená.
Základní funkce:
1. Zaměstnanec - Model je zaměstnán jako Inženýr Kvality, pravidelný měsíční příjem zajištěn.
2. Běžecká - Velmi rozvinutá funkce, model se této pohybové činnosti věnuje ČASTO.
3. Cestovatelská - Další velmi rozvinutá funkce, pravidelné výlety (za závody) zajištěny
4. Tempová - Model je nově vybaven tempomatem
5. Ochranářská - Zcela individuální funkce
6. Údržba - Model je schopen základní i pokročilé údržby domácnosti i jemu svěřených předmětů
7. Praktičnost - Model není příliš praktický :-)
Příprava pro:
Rodinná funkce - Budoucí miniverze běžce/běžkyně nejsou překážkou
K dispozici je i plno pokročilých funkcí, které se odemykají na základě užívání modelu.
Příslušenství:
1. Byt 2+1 v OV a další příslušenství
2. Osobní automobil za účelem pravidelného přesouvání do zaměstnání a za závody
3. Obutí:
Adidas Response TR Boost
Adidas Supernova
Adidas Supernova GTX
Adidas Adizero Adios 3M
Adidas Solar Glide M
Návod k použití
Model lze využít k partnerskému životu se všemi pozitivy i negativy s tím spojenými. Jednotka je dlouhodobě provozována samostatně, tudíž jsou možné počáteční komplikace. Dominantním programem je běhání, které zabere většinu volného času a je s ním spojeno i mnoho cestovatelských zážitků.
Řídící jednotka je velmi adaptabilní a tolerantní, z počátku se může zdát nesmělá a rezervovaná, z čehož mohou zpočátku plynout nedorozumění, ale časem zjistíte, že to není až tak marné.
Varování:
Závislost na běhu. Při nedostatku pohybu může dojít k nevrlosti, špatné náladě a sklony k cynismu. Je tedy ve vašem zájmu umožnit pravidelné běhání a závodění.
Odstraňování problémů:
1. Časté běhání
Tuto funkci rozhodně nezakazujte! Je to společně se zaměstnáním jedna z hlavních funkcí v modelu. Doporučujeme vyběhnout také. V budoucnosti je možné tuto funkci doplnit o nadstavbu běhání s kočárkem a užít si tak chvil pro sebe.
2. Časté závodění
Jedná se také o velmi rozvinutý podprogram. Závodění podporuje klidnou povahu modelu a slouží k potlačování stresu, proto prosím neomezujte tuto funkci. Zároveň je vysoce návykové a hrozí, že se na něm stanete také závislá, pokud tedy již závislou nejste.
3. Sklony k přesčasům
Sklony k přesčasům a k workoholismu byly dříve často se opakujícím jevem. V současné době nejsou již tak časté, ale v případě recidivy prosíme o zasáhnutí dříve, než překročí dřívější mez 40 - 60 hodin přesčasů měsíčně.
4. Nepraktičnost a manuální (ne)zručnost
Konkrétní model nepatří mezi manuálně zručné, drobné opravy či sestavení nábytku z obchodního domu Ikea zvládne. Složitější opravy se doporučují zanechat odborníkům.
5. Sklony k prokrastinaci
V případech, že řídící jednotka vyhodnotí některou činnost za méně prioritní či doslova ztrátou času hrozí její odkládání. Nejčastěji tak hrozí u banálních činností, naštěstí účty a faktury jsou placeny včas. Doporučujeme vysvětlit, proč se jedná o prioritu.
6. (Ne)plánování
Jediné pevné termíny, jsou termíny závodů. Logistika a harmonogram se začne plánovat v drtivé většině až večer před závodem (v případě delšího dojezdu je tato doba přibližně jeden týden). Model je schopen ohromné improvizace a tak to mnohdy nepoznáte.
Záruka:
Záruka je doživotní. V případě správného zacházení není potřeba záruku uplatňovat.
V případě dalších dotazů se obraťte na zákaznické centrum (aktuálně mimo provoz).