ZBP 2016/3 - Běh kolem Bobřáku

13.11.2016

Datum akce: 13.11.2016
Délka trasy: 8,54 km (3 okruhy po 2840 m - na závěr schody)
Kategorie: B
Povrch: Kros
Počet startujících (hlavní závod): 147

Dalěí neděle je za námi a tím pádem i další závod v rámci Zimního Běžeckého Poháru, kde nás čekalo 3. kolo s názvem Běh okolo Bobřáku, kde zázemí tentokrát poskytla loděnice v Kadani a trať se běžela v jejím okolí. Posádku našeho vozidla tentokrát tvořila Monika Ledvinková a Anička Mertlová, která tak měla parádní střízlivění po retro párty a samozřejmě nesmím zapomenout na svoji maličkost. Tentokrát nám bohužel chyběla Hanka Hahn, ale jinak zbytek startujících je ± stejný, jako v předchozích dvou případech a opět jsme se mohli těšit na výborné výkony naší běžecké party ve složení Monika Ledvinková, Jiří a Mirka Malinovi, Anna Mertlová, Renata Prokošová, Jarda Pelc, Jirka Runt Spídy Smrž a Petr Škrába.

Kdybych měl tento závod shrnout jednou větou, tak bych jej nazval bahenní království na nakloněné rovinně. Čenda asi vnímá minimální převýšení trošku jinak než já a to stoupání za oranicí mělo dle mého vkusu do minimálního převýšení daleko, ale naštěstí to nebyla taková vražda, jako při minulém závodě. Největším nepřítelem dnes bylo bahno, kde zejména na úvodním kilometru bylo všude a díky tomu to bylo hodně silové. Asi jsem nebyl jediným, kterému se dnes nechtěli odlepit boty z tohoto úžasného podkladu a dokonce jsem byl jeden z těch šťastných, kterým se povedlo hodit tlamu. Naštěstí je tento podklad dostatečně měkký, že se to obešlo bez zranění na těle, pouze má duše utrpěla újmu. Po přibližně 1 kilometru přišla chvále oddychu, kdy se běželo kolem zahrádek a kde se konečně dalo i někoho předběhnout, než se to za již zmiňovanou oranicí stočilo nahoru na louku, kde se pak chvilku běželo mírně z kopečka a nastala další šance, jak se dostat trošku dopředu, než se přeběhla další oranice a pak se běželo po cestě k silnici, kde se přeběhl můstek a běželo se do druhého kola.

Start byl tentokrát hromadný a ze začátku bylo velmi obtížné se probojovat vpřed, zejména po mém blízkém seznámení se s gravitací, když už jsme se zvedl, tak se mi podařilo zaseknout na nejvíce bahnitém a úzkém úseku za Mončou a běžel jsem za ní až k zahrádkám, kde jsem mohl trošku zrychlit. Můj rozlet zastavil až kopeček za oranicí, který jsem odmítal běžet, jelikož jsem si tento týden užil převýšení v rámci úterý i středy a vlastně nakonec i včerejška, kdy jsem si s Mončou dali krásný 2 hodinový běh z Klášterce nad Ohří do Kadaně a zpět. Když už jsem byl nahoře na louce, tak se mi zdálo, že běžím prostě pomalu a nohám se nechtělo a chvilkami jsem toho měl plné kecky.

V druhém kole jsme se na bahínku zase na půl kilometr zasekl za jedním běžcem a když jsem jej u zahrádek nakonec předběhl, tak mě dal do kopečka. Naštěstí přišla zase louka a já to mohl z kopečka pustit, takže se mi dokonce podařilo se přiblížit Mirce Malinové na nějakých 80 metrů a tak jsem si říkal, jestli ji vůbec stihnu doběhnout. V posledním kole jsem se začal Mirce pomalu přibližovat, ale i tak byla zatraceně rychlá a já jsem se nedokázal přiblížit blíž, než na nějakých 20 metrů , které jsem stáhl zase až na louce a na závěrečných schodech a tak nás v cíli dělily jen dvě sekundy. Nakonec jsem byl doslova šťastný, že jsem dnešek přežil a říkám si, s čím asi přijde Čenda příště.

Příště uvidíte: 
CYKLOSTEZKOU PODÉL OHŘE ( 6.590m ) : mírně zvlněný profil cyklostezky do Zásady, vpravo přes můstek do Suchého Dolu, kde se odbočí vlevo na silnici, seběh do Zásady a zpět po cyklostezce do cíle. 

Výsledky:
Poz. / Jméno / Ročník / Kategorie / Tým / Čas 
26. Smrž Ladislav 1985 MA Běžci Chomutov 0:38:35
32. Runt Jiří 1976 V1 Běžci Chomutov 0:39:30
34. Pelc Jaroslav 1975 V1 Chomutov 0:39:42 
43. Škrába Petr 1979 MA CYROTO TEAM 0:40:18
79. Malina Jiří 1972 V1 Běžci Chomutov 0:44:28
98. Malinová Miroslava 1975 ŽV Běžci Chomutov 0:48:24
99. Holeček Jiří 1986 MA Běžci Chomutov 0:48:26
107. Ledvinková Monika 1971 ŽV Běžci Chomutov 0:50:05
109. Prokešová Renata 1971 ŽV Chomutov 0:50:47
132. Mertlová Anna 1979 ŽV Běžci Chomutov 0:56:30      

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky